چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

بررسی حادثه آتش‌سوزی در خوابگاه مدرسه شبانه‌روزی چابهار گرفتار تیغ سکوت شد.

نورالله حیدری دستنایی، مامور مجلس در بررسی حادثه آتش‌سوزی چابهار با بیان این مطلب به ایلنا گفت: در بررسی حادثه آتش‌سوزی چابهار نشد که کاری انجام دهیم بنابراین بررسی این حادثه فعلا مسکوت مانده است. قرار است نماینده چابهار که به مجلس نهم نیز راه پیدا کرده بررسی حادثه آتش‌سوزی چابهار را پیگیری کند.

وی از وجود متولیان مختلف و چندگانگی‌ها در بررسی حادثه آتش‌سوزی چابهار یاد کرد و افزود: البته روند پیگیری‌ها در استان سیستان‌و‌بلوچستان ادامه دارد. وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است حادثه آتش‌سوزی چابهار همانند حوادث مشابه بی‌نتیجه به محاق فراموشی سپرده شود، گفت:

متأسفانه مسائلی از این دست به‌طور طبیعی با گذرزمان به دست فراموشی سپرده ‌می‌شود. حادثه آتش‌سوزی چابهارصبح روز چهارشنبه ۴ آبان سال90 در خوابگاه دبیرستانی شبانه‌روزی وابسته به دانشگاه علوم دریانوردی چابهار در یکی از اتاق‌های خوابگاه رخ داد که طی آن‌ 4 دانش‌آموز به نام‌های قاسم حیرتی، قنبر قریب، فرشید درزاده و برهان الدین بلیده کشته و یک دانش‌آموز دیگر به نام جمال رئیسی مصدوم شد. تا‌کنون هیچ‌یک از مقامات متولی امر آموزش در کشور، در این زمینه اظهارنظر روشنی نکرده‌اند.

کد خبر 168831
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز